Reumatologia este specialitatea medicală care se ocupă de diagnosticul și îngrijirea bolilor și tulburărilor funcționale ale sistemului musculoscheletal, adică ale aparatului locomotor și țesuturilor conjunctive.
Acestea includ bolile inflamatorii ale țesutului conjunctiv,  bolile degenerative ale articulațiilor și ale coloanei vertebrale, bolile metabolice care afectează aparatul locomotor și ale părților moi.

Evaluarea complexă de reumatologie presupune analize de laborator hematologice, imunologice și investigații imagistice (radiografii, ecografii musculoscheletale, imagistică prin rezonanță magnetică - RMN, tomografie computerizată - CT).

Principalele grupe de afecțiuni de care se ocupă reumatologia sunt următoarele :

-patologie degenerativă : boala artrozică (gonartroza, coxartroza, spondiloza și alte localizări), guta, pseudoguta
-patologie articulară și a țesuturilor moi legată de suprasolicitare și degenerativă : nevralgia cervico-brahială, fibromialgia, periartrita scapulo-humerală, epicondilita, sindroamele canalare de membru superior și inferior, sindromul Dupuytren, entezite, tenositovite, bursite, capsulite, distrofia simpatică reflexă
-patologie infecțioasă articulară : TBC osteo-articular, boala Lyme (borelioza), artritele infecțioase
-patologie metabolică : osteoporoza, osteomalacia
-patologie infamatorie, autoimună: poliartrita reumatoidă, spondilita anchilozantă, artrita reactivă, artrita psoriazică, lupusul eritematos sistemic, sclerodermia, polimiozita, dermatomiozita, vasculitele.

Pacienții noștri pot beneficia inclusiv de consultații gratuite, analize de laborator și investigații , decontate de CAS pe baza biletului de trimitere de la medicul lor de familie. De asemenea beneficiează de rețete compensate, scrisori medicale, bilete de trimitere către alte specialități.